مدل و استراتژی شركت IFS

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶

ایده  تجاری IFS

ز  این شركت به منظور رفع نیازهای بازار، با داشتن دانش عمیقی از مسائل موجود در صنعت، بر تعداد محدودی از حوزه ها تمركز دارد.

 مدل و استراتژی شركت IFS

مدل تجاری IFS

توسعه محصول در درجه اول در مراکز تحقیق و توسعه IFS در سریلانکا و سوئد انجام می گیرد. این شركت با تكیه بر استراتژی بر مبنای همکاری محلی و در سطح جهانی با شرکای چند ­ملیتی بزرگ، ورود به عرصه بازارهای جدید را برای خود هموار كرده است.

IFS با تمركز بر بنگاه های كسب و كاری كه از بروزترین تكنولوژی ها و بهترین شیوه ها در فرآیندهای خود استفاده می كنند، مشتریان خود را در جهت نیل به اهداف استراتژیكشان با سرعت بیشتری هدایت می كند. از جمله این شرکت ها، مایکروسافت كه بر رابط­های کاربری، هوش تجاری و سکو­های ابری تمرکز دارد و اوراکل كه عمدتا در پایگاه های داده و میان افزار­ها درگیر هستند. اکوسیستم فناوری در میان شرکا شامل تعدادی از ارائه دهندگان منطقه ای و جهانی می شود.

معرفی یک برنامه رسمی شركتی در اواخر سال ۲۰۱۳ که نیازمند به توسعه مشترك طرح های فروش و بازاریابی همراه با تعهدات مربوط به فعالیت های مختلف شرکا دارد، ورود IFS را به بازارهای اصلی و کلیدی تقویت خواهد کرد. همچنین IFS به طور فعال شبکه ای از مشارکت با یكپارچه كنندگان سیستمی(SI) را توسعه می دهد که به سازمان ها در شناسایی و اجرای راه کار IFS که پاسخگوی نیازهای منحصر به فرد آنها است، کمک می کند.

استراتژی IFS

  • IFS، با تمرکز بر افزایش فروش، کاهش هزینه ها و افزایش سهم بازار خود در صنایع مختلف، سود، گردش وجوه نقدی و وضعیت مالی خود را تقویت خواهد کرد.
  • توسعه محصول IFS برای یک بازار جهانی بر مبنای حفظ موقعیت شرکت به عنوان یک پیشرو فنی در نرم افزار کسب و کار هوشمند است.
  • محصولات IFS از استانداردهای مورد نیاز مشتریان خود پشتیبانی می کند. این شرکت راه کاری مبتنی بر اینترنت فراهم می کند که همکاری بیشتری را در میان مشتریان، تامین کنندگان و شرکا ایجاد کند.
  • محصولات، روش ها، سیستم پشتیبانی و زیرساخت های IFS در جهت پشتیبانی مشتریان با عملیات جهانی است.
  • IFS برای پاسخگویی بهتر و با كیفیت بالاتر به تقاضا مشتریان و ارائه راهكارهای اساسی و بدون خطا بر تعداد محدودی از بخش های صنعت تمرکز دارد.
  • IFS همچنان به توسعه همکاری های جهانی و محلی با شرکا ادامه می دهد تا بتواند صلاحیت خود در بازار را تقویت كرده و نیز موجودیت و حضور خود در بازار را با ریسک و سرمایه گذاری كمتر به همراه داشته باشد.
  • IFS ظرفیت تامین کنندگان خود برای خدمات مشاوره مربوط به اجرا و استفاده از نرم افزار IFS در بازارهای مهم و نیز برای حمایت از شرکای خود حفظ خواهد کرد.
  • توانایی IFS برای ارائه خدمات از دفتر سریلانکا خود به مشتری ها و همکاری با شرکا، رقابت پذیری این شرکت را افزایش می دهد.
  • IFS با ایجاد افزایش پویایی بین تمام کاركنان خود موجب افزایش كارایی و درک بهتر از بازارهای مختلف بین المللی خواهد شد.